Garantija

Soundium.lt prekiauja tik originaliomis ir naujomis (nebent prekė yra pažymėta kaip B-Stock prekė*) prekėmis. Žemiau rasite visą reikalingą informaciją, susijusią su garantiniu aptarnavimu.

Garantijos terminai

Priklausomai nuo prekės specifikos, prekėms suteikiama 12-36 mėnesių garantija. Tikslus garantijos terminas yra nurodytas ir matomas kiekvienos prekės puslapyje, šiek tiek žemiau nei matote mygtuką “Į krepšelį”. Taip pat suteikiamos garantijos terminas yra nurodomas ant jūsų pirkimo dokumento (garantinio talono arba sąskaitos faktūros).

Kokioms prekėms garantija nesuteikiama

Tam tikroms prekėms garantija yra nesuteikiama - tai įvairūs priedai (tokie kaip stovai, krepšiai ir pan.), laidai, adatos bei adatėlės ir t. t. Jei prekei garantija nesuteikiama, prekės puslapyje, šiek tiek žemiau nei mygtukas “Į krepšelį” apie garantiją nebus nurodyta jokia informacija, taip pat garantijos terminas nebus nurodytas ant jūsų pirkimo dokumento (perkant kasoje, nebus išduotas garantinis talonas, o sąskaitoje faktūroje garantijos termino langelis bus tuščias). Vis dėlto jei įsigijote tokio tipo prekę ir susidūrėte su problema, būtinai kreipkitės į mus ir mes jums padėsime.

Garantijos sąlygos

  • Išsaugokite prekės originalią pakuotę ir visus originalius priedus bei dokumentus. Originali prekės pakuotė užtikrina saugų prekės transportavimą, jei ją prireiks transportuoti iki mūsų ir mes neprisiimsime atsakomybės už prekės transportavimą iki mūsų, jei ji buvo supakuota ne originalioje gamintojo pakuotėje. Taip pat originali pakuotė svarbi tuo, kad ant jos dažnai būna nurodyti serijiniai numeriai, kurie nebūtinai bus nurodyti ant pačios prekės, o garantinio aptarnavimo atveju servisams serijiniai numeriai yra reikalinga informacija.

  • Jei originalios prekės pakuotės neišsaugojote ir norite kreiptis į mus dėl garantinio aptarnavimo, kreiptis galite, bet negarantuojame, kad gamintojo servisas nepaprašys originalios pakuotės bei priedų proceso eigoje. Taip pat paprašysime jūsų prekę supakuoti pagal jūsų supratimą kuo saugiau, kad tokioje pakuotėje ją būtų galima transportuoti iki serviso.

  • Išsaugokite prekės pirkimo dokumentą, nes jis yra būtinas, norint pasinaudoti garantiniu aptarnavimu. Mes turime dviejų tipų pirkimo dokumentus: kasos aparato kvitus (jie parduodant prekę būtinai segami prie garantinio talono) arba sąskaitas faktūras (paprastai jas gauna internetu perkantys klientai)). Jei PVM sąskaitos faktūros rasti nesugebate, bet esate tikri, kad darėte užsakymą internetu, būtinas jūsų užsakymo numeris. Jei pametėte kasos čekį, bet mokėjote kortele, savo el. bankininkystėje ieškokite banko išrašo, kuris patvirtintų pirkimo faktą. Jei pametėte kasos čekį ir mokėjote grynais, tuomet greičiausiai negalėsime jums padėti.

  • Gedimai paprastai pašalinami per 40 darbo dienų nuo prietaiso priėmimo remontui dienos.

  • Prekė keičiama į naują arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, atsiradusių eksploatuojant prekę garantijos laikotarpiu, negalima pašalinti. Tai po prietaiso tikrinimo sprendžia gamintojo autorizuotas servisas.

Garantija netaikoma

  • įprastai nusidėvinčioms prietaiso dalims, pvz., ausinių pagalvėlėms, lankeliams, baterijoms, akumuliatoriams, saugikliams, sujungimo kabeliams, dangteliams ir pan.

  • mechaniniams pažeidimams, pvz., lūžiams, korpuso pažeidimams, nutrauktiems/pažeistiems laidams, prietaiso sutrenkimams jam nukritus ir pan.

  • prietaiso spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.), atsiradusiam dėl bet kokių priežasčių.

  • jeigu reikia įprastinės priežiūros, valymo (pvz., iš į ausis įstatomų ausinių neišvalyta ausų siera, nešvari, dulkėta patefono adatėlė ir pan.).

  • gedimams, atsiradusiems netinkamai prijungus prietaisus prie elektros tinklo arba dėl elektros tinklų sutrikimų.

  • gedimams, atsiradusiems dėl cheminių medžiagų poveikio.

  • gedimams, atsiradusiems jungiant gaminį į valstybinių standartų neatitinkančius elektros tiekimo, telekomunikacijų, kabelių tinklus.

  • gedimams dėl išorės veiksnių, pvz., gaisro, drėgmės/vandens, temperatūros, perkūnijos, kitų stichinių poveikių.

  • gedimams, atsiradusiems transportuojant prietaisus, kai juos transportuoja pats pirkėjas ir nepasirūpina tinkamu prietaiso paruošimu transportavimui.

  • radus bandymo patekti į prietaiso vidų pėdsakų, taip pat, jei gaminys taisytas ne gamintojo autorizuotame servise.

  • radus prietaiso konstrukcijos ar schemos pakeitimų (išskyrus aprašytus vartotojo instrukcijoje).

  • radus gedimų, kurie atsirado į prietaiso vidų patekus pašaliniams daiktams, medžiagoms, skysčiams arba gyvūnams (pvz., vabzdžiams).

  • radus gedimų, kurie atsirado dėl kompiuterinio viruso, įdiegus gamintojo nenumatytą programinę įrangą arba tinkamą įrangą netinkamai įdiegus.

  • jeigu serijinis numeris, esantis ant gaminio, pakeistas, nutrintas arba jo nepavyksta nustatyti.

  • jeigu reikalingas programinės įrangos atnaujinimas ar jos gamyklinių parametrų atstatymas, kad būtų pagerintos pardavimo metu turėtos prietaiso savybės.

  • visais kitais atvejais, kai prietaiso trūkumai, gedimai atsirado dėl to, kad pirkėjas nesilaikė vartotojo instrukcijos, arba daikto trūkumai atsirado dėl trečiųjų asmenų kaltės/nenugalimos jėgos.

Kaip kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?

  • Galite tiesiog atvykti į mūsų parduotuvę su pirkimo dokumentu ir priimsime prekę garantiniam aptarnavimui. Parduotuvės kontaktai »

  • Jei prekę įsigijote mūsų internetinėje parduotuvėje ir esate registruotas vartotojas, prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje Mano Grąžinimai/Garantijos → spauskite mygtuką Registruoti naują RMA. Tolimesnes instrukcijas dėl prekės transportavimo ir nemokamą DPD siuntimo etiketę gausite el. paštu.

  • Jei prekę įsigijote mūsų internetinėje parduotuvėje, bet nesate registruotas vartotojas, užpildykite formą čia: https://soundium.lt/returns/guest/new/. Tolimesnes instrukcijas dėl prekės transportavimo ir nemokamą DPD siuntimo etiketę gausite el. paštu.

Vistiek nieko nesuprantu, bet man reikia garantinio aptarnavimo

Tuomet tiesiog apibūdinkite problemą, su kuria susidūrėte, laiške mums ir siųskite jį el. paštu į [email protected], pridėję pirkimo dokumento kopiją, kad galėtume matyti, kada prekė buvo iš mūsų pirkta - būtinai jums atsakysime.

Pogarantinis servisas

Jei jūsų prekei garantija nebegalioja arba buvo pažeistos garantijos sąlygos, galite naudotis pogarantinio serviso paslauga - visą informaciją apie tai rasite čia.


* B-stock prekė - tai prekė, kuri galėjo būti grąžinta, demonstracinė arba naudota fotografavimo metu, todėl matosi, kad prekės pakuotė jau buvo atidaryta.

Mūsiškės B-stock prekės įprastai būna idealios būklės arba su visiškai minimaliomis dėvėjimo žymėmis. Visoms B-stock prekėms suteikiama garantija (terminas skirtingas, nurodyta prie konkretaus produkto).