Prekių grąžinimas
Perkant ne visada būna aišku, ar prekė tikrai atitiks jūsų poreikius - dėl to mes siūlome 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją (skaičiuojant nuo datos ant jūsų pirkimo dokumento) bei galimybę prekes gražinti mums nemokamai su DPD.
Būtinosios grąžinimo sąlygos
Būtinosios grąžinimo sąlygos
- grąžinamos prekės turi būti tokios būklės, kokios buvo pardavimo metu (t. y. jos negali būti nešvarios, dulkėtos, smirdančios, pašalinta apsaugine plėvele), su visais originaliais priedais ir dokumentacija
- originali vidinė pakuotė ir originali išorinė pakuotė negali būti pažeista (ją galima pažeisti tiek, kiek reikia norint išimti prekes iš pakuotės) ar išmesta
- serijiniai numeriai (tiek techninės, tiek kartu komplektuojamos programinės įrangos) negali būti registruoti. Jei užregistravote, kreipkitės į gamintojo support’ą ir išsiaiškinkite dėl galimybės išregistruoti
- būtinas prekių įsigijimo dokumentas (kasos čekis arba sąskaita faktūra, tinka kopijos).
Kaip atlikti prekės grąžinimą?
Kaip atlikti prekės grąžinimą?
Prekes per 30 dienų nuo pirkimo datos visada galima grąžinti tiesiog atvykstant į mūsų parduotuvę Vilniuje, ten grąžinimą užregistruosime už jus.
Jei atvykti į mūsų parduotuvę galimybės neturite, prašome registruoti grąžinimą mūsų sistemoje ir suorganizuosime nemokamą prekės transportavimą iki mūsų.
Kaip paruošti prekę transportavimui?
Kaip paruošti prekę transportavimui?
Prekės paruošimas saugiam transportavimui yra kliento atsakomybė.
Jei prekę iš mūsų gavote originalioje išorinėje kartoninėje gamintojo pakuotėje, toje pačioje pakuotėje prekę galite ir grąžinti (įprastai tai būna didesnių gabaritų prekės, pvz. monitorinės kolonėlės, subai, ilgesnės MIDI klaviatūros, patefonai, dideli sintezatoriai ir t. t.).
Jei prekę iš mūsų gavote supakuotą į kartoninę dėžę arba susuktą į plėvelę, grąžinkite tokiu pačiu būdu - arba naudokite kartoninę dėžę, arba plėvelę (visada dar galite panaudoti savo fantaziją - pakavimas neturi atrodyti gražiai, bet prekė privalo būti supakuota saugiai).
Jokiu būdu netransportuokite prekių, užklijavę grąžinimo etiketę ant originalių vidinių pakuočių – tai laikoma originalios pakuotės pažeidimu ir mes etikečių nekrapštysime. Tokia grąžinta prekė keliaus jums atgal.
Kada galima tikėtis pinigų grąžinimo?
Kada galima tikėtis pinigų grąžinimo?
Gavus grąžinimus, prekės apžiūrimos ir tikrinamos, pinigai grąžinami per 5 darbo dienas (į šį laikotarpį neįskaičiuojama diena, kada prekė buvo pristatyta mums).
Transportavimo išlaidos negrąžinamos.
Kokios prekės yra negrąžinamos?
Kokios prekės yra negrąžinamos?
Mūsų grąžinimų politika yra pakankamai liberali, bet viskam yra ribos, todėl prašome susipažinti su negrąžinamų prekių sąrašu:
- Alpine ausų apsaugos, į ausis įstatomos ausinės ir keičiami ausinių padai - dėl higienos
- adatos, adatėlės ir laidai, nebent įmanoma nustatyti, kad pakuotė nebuvo atidaryta
- programinė įranga
- dovanų kuponai
- plokštelės
Ar galima grąžinti prekę, kuriai reikalingas garantinis servisas?
Ar galima grąžinti prekę, kuriai reikalingas garantinis servisas?
Jei prekę 30 dienų laikotarpyje norite grąžinti dėl to, kad ji neveikia/veikia ne taip, kaip turėtų, tai iš esmės yra įmanoma, tačiau pradžioje turi būti registruojamas garantinis atvejis čia.
Taip yra todėl, kad per atstumą (kol prekė dar yra pas jus) mes negalime patvirtinti broko/gedimo. Gavę tokią prekę turime sulaukti autorizuoto serviso išvados, t. y. gauti patvirtinimą, kad prekė neveikia/veikia ne taip, kaip turėtų, ne dėl kliento kaltės.
Jei servisas gedimą/broką patvirtina, tuomet tai sprendžiame prekės pakeitimu į naują arba pinigų grąžinimu (kiekvienas atvejis yra individualus).
Papildoma informacija
Papildoma informacija
Prekių garantijos bei grąžinimo taisyklės parengtos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”. Beveik visos mūsų parduodamos prekės atitinka garso įrašymo bei atkūrimo įrenginių kategoriją - pirkėjo reikalavimas pakeisti tokias prekes analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus vykdomas tik pardavėjui neprieštaraujant.