Prekių grąžinimas

Perkant ne visada būna aišku, ar prekė tikrai atitiks jūsų poreikius - dėl to mes siūlome 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją (skaičiuojant nuo datos ant jūsų pirkimo dokumento) bei galimybę prekes gražinti mums nemokamai per DPD terminalus.

 

Jei norite grąžinti įsigytas prekes, susipažinkite su būtinomis sąlygomis:

  • grąžinamos prekės turi būti tokios būklės, kokios buvo pardavimo metu (t. y. jos negali būti nešvarios, dulkėtos, pašalinta apsaugine plėvele), su visais originaliais priedais ir dokumentacija
  • originali vidinė pakuotė ir originali išorinė pakuotė negali būti pažeista (ją galima pažeisti tiek, kiek reikia norint išimti prekes iš pakuotės) ar išmesta
  • serijiniai numeriai (tiek techninės, tiek programinės įrangos) negali būti registruoti. Jei užregistravote, kreipkitės į gamintojo support’ą ir išsiaiškinkite dėl galimybės išregistruoti
  • būtinas prekių įsigijimo dokumentas (kasos čekis arba sąskaita faktūra, tinka kopijos).
 

Pinigai už prekes, neatitinkančias išvardytų sąlygų, nebus grąžinami ir prekės atgal nebus priimamos.

 

KAIP ATLIKTI PREKĖS GRĄŽINIMĄ?

  • Jei prekę įsigijote mūsų parduotuvėje Vilniuje, 30 dienų nuo pirkimo datos laikotarpyje atvykite pas mus su kasos kvitu ir sutvarkysime prekės grąžinimą. Parduotuvės kontaktai »
  • Jei prekę įsigijote mūsų internetinėje parduotuvėje ir esate registruotas vartotojas, prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje Mano grąžinimai/garantijos → spauskite mygtuką Registruoti naują RMA. Tolimesnes instrukcijas dėl grąžinimo ir nemokamą DPD siuntimo etiketę gausite el. paštu.
  • Jei prekę įsigijote mūsų internetinėje parduotuvėje, bet nesate registruotas vartotojas, užpildykite formą čia: https://soundium.lt/returns/guest/new/. Tolimesnes instrukcijas dėl grąžinimo ir nemokamą DPD siuntimo etiketę gausite el. paštu.

 

Keletas patarimų, norint grąžinti prekes per DPD terminalus:

  • jei prekės telpa į kartonines dėžes, jas ir naudokite transportavimui
  • jei prekės didesnių išmatavimų, jas galite vynioti į plėvelę arba panaudoti savo fantaziją – pakavimas neturi atrodyti gražiai, bet prekės privalo būti supakuotos saugiai, kadangi mes neatsakome už pažeidimus transportavimo metu dėl netinkamo pakavimo
  • jokiu būdu netransportuokite prekių, užklijavę DPD etiketes ant originalių pakuočių – tai laikoma originalios pakuotės pažeidimu.

 

Gavus grąžinimus, prekės apžiūrimos ir tikrinamos, pinigai grąžinami per 5 darbo dienas (į šį laikotarpį neįskaičiuojama diena, kada prekė buvo pristatyta mums). Transportavimo išlaidos negrąžinamos.

 

Mūsų grąžinimo garantijos politika liberali, tačiau yra keletas prekių grupių, kurios negali būti grąžinamos:

  • specialiai jums užsakytos prekės (tos, kurių mūsų el. parduotuvėje nėra)
  • B-stock prekės
  • Alpine ausų apsaugos, į ausis įstatomos ausinės ir keičiami ausinių padai
  • adatos, adatėlės ir laidai, nebent įmanoma nustatyti, kad pakuotė nebuvo atidaryta
  • programinė įranga, nebent įmanoma nustatyti, kad pakuotė nebuvo atidaryta
  • dovanų kuponai
  • plokštelės
 

Jei manote, kad įsigijote brokuotą prekę arba susidūrėte su garantiniu atveju, prieš norint pasinaudoti grąžinimo garantija, susisiekite su mumis [email protected] arba 868419909 – išspręsime šią situaciją.

 

Prekių garantijos bei grąžinimo taisyklės parengtos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”. Beveik visos mūsų parduodamos prekės atitinka garso įrašymo bei atkūrimo įrenginių kategoriją - pirkėjo reikalavimas pakeisti tokias prekes analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus vykdomas tik pardavėjui neprieštaraujant.